Vy-navigering

Idag

RPG – pensionärsträff i Equmeniakyrkan Fiskebäck

Equmeniakyrkan Fiskebäck

”Äventyr i tidningarnas värld + lite annat” Peter Hjörne publicist och före detta ansvarig utgivare för Göteborgs-Posten, företagsledare, tidigare verkställande direktör och huvudägare till Stampen gruppen. Samlingen inleds med soppa och kaffe. Pris per samling 70 kr.

Samtal om dop & medlemskap

Funderar du på att döpa dig eller bli medlem i församlingen? Välkommen på denna träff!

Körövning i Equmeniakyrkan

Equmeniakyrkan Fiskebäck

Körövning inför den ekumeniska musikgudstjänsten 3 november i Equmeniakyrkan Fiskebäck.

Brunch för unga vuxna

Välkommen alla unga vuxna, -05:or eller äldre, på en härlig brunch! Gemenskap, andakt och gött käk. Pris: 70kr/person, swishas på plats. Anmäl dig här!

SKAPA

Kom och va med och skapa! Sticka, virka, sy, brodera, knyppling... Är du gammal i gemet och redan fullärd? Är du nybörjare men vill lära dej? Eller nånstans däremellan? Ta med ditt handarbete och gärna dina vänner, så ses vi i … Read More