Vy-navigering

Evenemang vynavigering

Idag

Att leda lovsång

Välkommen till tre inspirerande samlingar i höst där vi tillsammans utforskar musiklivet i kyrkan och vad det innebär att leda lovsång. Oavsett om du är musiker, sångare, gillar psalmer eller traditionell lovsång, så är dessa samlingar för dig. Inför varje … Read More

RPG – pensionärsträff i Equmeniakyrkan Fiskebäck

Equmeniakyrkan Fiskebäck

Inför Advent. Bengt Axelsson från Fiskebäckskyrkan och Niklas Ekberg, Equmeniakyrkan sjunger, berättar och reflekterar över Adventbudskapet. Samlingen inleds med soppa och kaffe. Pris per samling 70 kr.

RPG – pensionärsträff i Equmeniakyrkan Fiskebäck

Equmeniakyrkan Fiskebäck

”Italienska pärlor att besöka” Stefan och Anette Nilsson berättar om en resa med sin husbil under en månad hösten 2023 för att utforska det Italien dit inte alla hittar. Samlingen inleds med soppa och kaffe. Pris per samling 70 kr.