Vy-navigering

Konfa

Tonår

Fiskebäckskyrkan

Ett hjärta för världen – missionshelg

Fiskebäckskyrkan

Kom och lyssna på inspirerande berättelser av Jakob Magnusson, Jeremia Magnusson, Agnes Wramhult och Melvin Ahlström om deras tid på bibelskolor med fokus på att vara Guds händer och fötter. LÖRDAG 21/10 19.00 Inspirationskväll SÖNDAG 22/10 11.00 Missionsgudstjänst Varmt välkommen!

Inspirationskväll

Fiskebäckskyrkan

Kom och lyssna på inspirerande berättelser av Jeremia Magnusson, Jakob Magnusson, Melvin Ahlström och Agnes Wramhult och deras tid på bibelskolor med fokus på att vara Guds händer och fötter.

Missionsgudstjänst

Fiskebäckskyrkan

Medverkan av Jeremia Magnusson, Jakob Magnusson, Melvin Ahlström samt Missionsbröderna. Söndagsskola och Anchor träffas under tiden.

Gemenskapsträff

Fiskebäckskyrkan

Go gemenskap för daglediga damer och herrar! Kaffe och te finns, men ta med eget fika och kanske ett handarbete om du vill. Välkommen!